zenira-summer-camps-logo
07 август

Ден 3, Седм 6: Барбекю преди голямото Шоу на талантите

Сряда, 7 Август, Z CAMP 2019 Поредният слънчев ден, пълен с приключения и занимания, предстои. Но първо, нека видим кой ще изяде най-вкусните мекички с мед. 👀 Практика на плажа …

05 август

Ден 1, Седм 6: Добре дошли в Египет

Понеделник, 5 Август, Z CAMP 2019 Започнахме деня със спортните занимания, тъй като нашият треньор по волейбол Яни ще пътува до Бургас през август, така че променихме разписанието си, за …

30 юли

Ден 2, Седм 5: Впечатления от Z-Camp, написани в рими

Вторник, 30 Юли, Z CAMP 2019 Здравейте! Zdravey! Казвам се Майкъл и пристигнах в Z-Camp в неделя вечер, след дълго пътуване от Барселона. Присъединявам се към отбора като преподавател по …

29 юли

Ден 1, Седм 5: Нова тема на седмицата – Спорт

Понеделник, 29 Юли, Z CAMP 2019 В понеделник вечерта организирахме лов на съкровища около лагера. Отборите трябваше да намерят предмети, следвайки внимателно посадени улики. Докато здрачът падаше като завеса, която …

24 юли

Ден 3, Седм 4: Вечерно шоу на талантите в Z CAMP – отворена сцена за дарбите на децата

Сряда, 24 Юли, Z CAMP 2019 Днес дъждът не дойде, а слънцето заблестя, както и талантите на децата в Z Camp! Плаж и спорт Дали някой беше разочарован, че не …

21 юли

Ден 7, Седм 3: Цял ден почивка в очакване пристигането на новите деца

Неделя, 21 Юли, Z CAMP 2019 Лесно като неделя сутрин …/Easy like sunday morning…/ Неделя е спокоен ден в лагера на Zenira, след изпълнената с динамика седмица и си дадохме …

19 юли

Ден 5, Седм 3: Творчество и английски с двойна доза добро настроение за вечеря

Петък, 19 Юли, Z CAMP 2019 Преди седмица валеше и всички наши планове се променяха в движение, но сега изглежда сякаш е било преди месец. Дните са изпълнени със слънце …

18 юли

Ден 4, Седм 3: Много спорт и едно блестящо Модно шоу ‘Космос’ с креативни костюми

Четвъртък, 18 Юли, Z CAMP 2019 Измина още един ден, изпълнен с емоции и вълнение. Време за плаж На сутринта, след като влакчето ни откара до плажа, ние се насладихме …

16 юли

Ден 2, Седм 3: Космическа мисия >>> Английски, Спорт и Музика в Z-camp

Вторник, 16 Юли, Z CAMP 2019 Космос … Последната граница …Това са пътуванията на Z Camp Enterprise.Нашата постоянна мисия:Да изследвате странни, нови думи!Да търсим нови дейности, нови начини да се …

12 юли

Ден 5, Седм 2: Целодневна екскурзия – Резово, Българо-турска граница и река Велека

Петък, 12 Юли, Z CAMP 2019 Вторият петък за децата в Z-camp започна с така необходимата и вкусна закуска, последвана от приготвянето на пакетирани сандвичи за нашата екскурзия. Резово – …

This site is registered on wpml.org as a development site.