zenira-summer-camps-logo
08 август

Ден 4, Седм 6: Модно шоу с египетски мотиви

Четвъртък, 8 Август, Z CAMP 2019 Екскурзионен ден! Всички се вълнуват от пътуването ни до Бургас – посещението на невероятните пясъчни скулптури и музея, където ще попием малко история. Невероятните пясъчни …

31 юли

Ден 3, Седм 5: Екскурзия до Созопол и аквапарк Нептун

Сряда, 31 Юли, Z CAMP 2019 Ехааа, какъв прекрасен ден! Започнахме, като си направихме сандвичи за предстоящата целодневна екскурзия. В Созопол Естествено по-голямата част от сандвичите бяха изядени, преди дори …

17 юли

Ден 3, Седм 3: Екскурзия до Созопол, водни игри в аквапарка и космическа филмова вечер

Сряда, 17 Юли, Z CAMP 2019 В лагера Zenira сряда е един от двата екскурзионни дни в седмицата, а тази сряда имахме наистина специално и вълнуващо пътуване, планирано за децата. …

12 юли

Ден 5, Седм 2: Целодневна екскурзия – Резово, Българо-турска граница и река Велека

Петък, 12 Юли, Z CAMP 2019 Вторият петък за децата в Z-camp започна с така необходимата и вкусна закуска, последвана от приготвянето на пакетирани сандвичи за нашата екскурзия. Резово – …

03 юли

Ден 3, Седм 1: Целодневна екскурзия – Созопол, аквапарк Нептун, замък Равадиново

Сряда, 3 Юли, Z CAMP 2019 Вече е ден три в езиковия лагер Z camp. Започнахме с необходимата, обилна закуска, последвана от опаковане на нашия обяд. Към стария град на …

23 август

Ден 11 (36) Нека ви разкажем за древния град, водния парк и мястото за приключения

С напредване на лятото туристите се оттеглят, нещата се забавят постепенно и затова решихме да заведем учениците от класа по английски език за напреднали в Созопол – град, който още …

16 август

Ден 4 (29) Екскурзия до Беглик Таш и река Велека

Уау … просто – уау! Какъв невероятен ден… Предстоеше ни целодневна екскурзия, за която грижливо си опаковахме храна за обяд. Започнахме с приятно, културно пътешествие до впечатляващия пейзаж на Беглик …

10 август

Ден 11 (23) Приключението в созополския аквапарк повиши настроението за предстоящото шоу на талантите

Ден 11: четвъртък, 9ти август, Z Camp. Започнахме деня с обилна закуска, преди да се отправим към целодневната екскурзия до средновековния град Созопол. Старият град е заобиколен от висока стена, …

03 август

Ден 5 (17) Разходка с лодка по река Велека и война с водни пистолети – целодневна екскурзия

Ден 5: четвъртък, 2ри август, Z Camp. Още един ден, изпълнен с активност, усмивки и кикотене. Започнахме го, като си направихме сандвичи за целодневната екскурзия по река Велека, която ни …

27 юли

Ден 11: Аква парк приключения и модно шоу Космос

Плясък във водата, последван от космическа, модна лудост! Денят започна с новината за изненадващо пътуване до Аквапарка Нептун в следобедните часове. Екипът на Z camp, колкото и да се …

This site is registered on wpml.org as a development site.