zenira-summer-camps-logo
09 август

Ден 5, Седм 6: Новини от вестника ‘Z-Gypt’

Петък, 9 Август, Z CAMP 2019 Темата за древния Египет, тази седмица, създаде артистично модно ревю и голяма колекция от произведения на изкуството и писане в часовете по английски на …

05 август

Ден 1, Седм 6: Добре дошли в Египет

Понеделник, 5 Август, Z CAMP 2019 Започнахме деня със спортните занимания, тъй като нашият треньор по волейбол Яни ще пътува до Бургас през август, така че променихме разписанието си, за …

25 юли

Ден 4, Седм 4: Слънцето пече и времето е добре!

Четвъртък, 25 Юли, Z CAMP 2019 Слънцето пече и времето е добре! Това е заглавието на днешната публикация. Децата са станали и готови да тръгнат към поредното приключение на река …

23 юли

Ден 2, Седм 4: Дъждът и гръмотевиците бяха основа за темата по английски ‘Околна среда’

Вторник, 23 Юли, Z CAMP 2019 Силни дъждове и гръмотевични бури се очакват днес, но това не промени позитивното ни настроение в Z-camp. Взехме чадърите си, облякохме банските и се …

18 юли

Ден 4, Седм 3: Много спорт и едно блестящо Модно шоу ‘Космос’ с креативни костюми

Четвъртък, 18 Юли, Z CAMP 2019 Измина още един ден, изпълнен с емоции и вълнение. Време за плаж На сутринта, след като влакчето ни откара до плажа, ние се насладихме …

16 юли

Ден 2, Седм 3: Космическа мисия >>> Английски, Спорт и Музика в Z-camp

Вторник, 16 Юли, Z CAMP 2019 Космос … Последната граница …Това са пътуванията на Z Camp Enterprise.Нашата постоянна мисия:Да изследвате странни, нови думи!Да търсим нови дейности, нови начини да се …

12 юли

Ден 5, Седм 2: Целодневна екскурзия – Резово, Българо-турска граница и река Велека

Петък, 12 Юли, Z CAMP 2019 Вторият петък за децата в Z-camp започна с така необходимата и вкусна закуска, последвана от приготвянето на пакетирани сандвичи за нашата екскурзия. Резово – …

05 юли

Ден 5, Седм 1: Аглийският език в печатната медия, рекламата и филмите

Петък, 5 Юли, Z CAMP 2019 Днес деня започна със заплахата за първото дъждовно и бурно време, откакто лагерът започна, в хотел Green Park, Китен. Всички тръгнаха към плажа със …

This site is registered on wpml.org as a development site.