zenira-summer-camps-logo
08 август

Ден 4, Седм 6: Модно шоу с египетски мотиви

Четвъртък, 8 Август, Z CAMP 2019 Екскурзионен ден! Всички се вълнуват от пътуването ни до Бургас – посещението на невероятните пясъчни скулптури и музея, където ще попием малко история. Невероятните пясъчни …

05 август

Ден 1, Седм 6: Добре дошли в Египет

Понеделник, 5 Август, Z CAMP 2019 Започнахме деня със спортните занимания, тъй като нашият треньор по волейбол Яни ще пътува до Бургас през август, така че променихме разписанието си, за …

28 юли

Ден 7, Седм 4: Неделята е едно малко изключение

Неделя, 28 Юли, Z CAMP 2019 Тук в Z Camp поддържаме доста натоварен график. От сутрин до вечер: класове, занимания, плаж, спорт и други, но неделята е едно малко изключение. …

21 юли

Ден 7, Седм 3: Цял ден почивка в очакване пристигането на новите деца

Неделя, 21 Юли, Z CAMP 2019 Лесно като неделя сутрин …/Easy like sunday morning…/ Неделя е спокоен ден в лагера на Zenira, след изпълнената с динамика седмица и си дадохме …

14 юли

Ден 7, Седм 2: Нови летовници, нови Z-campers

Неделя, 14 Юли, Z CAMP 2019 Неделя, в нашия прекрасен лагер, ни донесе нова доза забавления на закрито, предвид дъждовното време. Настолни игри След тъжното отпътуване на първата група от …

22 август

Ден 10 (35) Някои тръгнаха, други имаха музика, трети танцуваха на лагерния огън

Още един супер ден в Z-Camp! Ранното начало на деня, последвано от обилна закуска, ни подготви добре за сутринта – играхме карти и се отпуснахме на плажа, наслаждавайки се на …

17 август

Ден 5 (30) Z класовете дават на децата нови умения: кандидатстване за работа, анализ на силните страни, творчество

Горещината в Царево (поне през лятото) започна от много рано и се отправихме към плажа. Там се покачихме на едно надуваемо синьо чудовище, търсейки непознатото. Скочихме на главата му, а …

15 август

Ден 3 (28) Време за плаж, време за готвене, музика, изкуства – какъв ден…

Ден 3: Вторник, 14ти Август, Z Camp. Още един прекрасен ден в лагера. Слънцето грееше, небето беше синьо и усмихнатите лица на децата от лагера Z-Camp стоплиха сърцата на мъжете …

09 август

Ден 10 (22) Днес мистър Бийн взе участие в час по английски

Ден 10: сряда, 8ми август, Z Camp. Дори не знам какво по-напред да ви разкажа за днешния ден. Искате ли да знаете за плажа? По какви проекти работиха децата по …

07 август

Ден 8 (20) Извънредни новини: Тема на седмицата – Медии

Ден 8: понеделник, 6ти август, Z Camp. ИЗВЪНРЕДНИ НОВИНИ! Нова седмица в лагера Z-Camp и и нашата нова тема е: Медии. Преди да се потопим в нея, обаче, имахме интензивна …

This site is registered on wpml.org as a development site.