zenira-summer-camps-logo
31 юли

Ден 3, Седм 5: Екскурзия до Созопол и аквапарк Нептун

Сряда, 31 Юли, Z CAMP 2019 Ехааа, какъв прекрасен ден! Започнахме, като си направихме сандвичи за предстоящата целодневна екскурзия. В Созопол Естествено по-голямата част от сандвичите бяха изядени, преди дори …

20 юли

Ден 6, Седм 3: Изпратихме някои деца към дома, а с останалите посетихме Бегликташ

Събота, 20 Юли, Z CAMP 2019 И така, този тъжен ден дойде отново и съм сигурен, че присъстващите ще се съгласят, че твърде скоронастъпи края за някои от нашите Z …

17 юли

Ден 3, Седм 3: Екскурзия до Созопол, водни игри в аквапарка и космическа филмова вечер

Сряда, 17 Юли, Z CAMP 2019 В лагера Zenira сряда е един от двата екскурзионни дни в седмицата, а тази сряда имахме наистина специално и вълнуващо пътуване, планирано за децата. …

10 юли

Ден 3, Седм 2: Дъждовно, но все така приятно за учене на английски по забавен начин

Сряда, 10 Юли, Z CAMP 2019 Дъждът дойде и при нас! Ден на смесено време, но също и смесени емоции. Сутринта над нас висяха сиви облаци, а по-късно лек дъждец …

07 юли

Ден 7, Седм 1: Една приятна неделя с новопристигналите летовници

Неделя, 7 Юли, Z CAMP 2019 Днес, неделя беше още един прекрасен ден в Z Camp, особено защото приветствахме много нови летовници от миналата година. Приятно време за плаж Започнахме …

03 юли

Ден 3, Седм 1: Целодневна екскурзия – Созопол, аквапарк Нептун, замък Равадиново

Сряда, 3 Юли, Z CAMP 2019 Вече е ден три в езиковия лагер Z camp. Започнахме с необходимата, обилна закуска, последвана от опаковане на нашия обяд. Към стария град на …

23 август

Ден 11 (36) Нека ви разкажем за древния град, водния парк и мястото за приключения

С напредване на лятото туристите се оттеглят, нещата се забавят постепенно и затова решихме да заведем учениците от класа по английски език за напреднали в Созопол – град, който още …

20 август

Ден 8 (33) Неделя е почивен ден в Z-Camp

Днес децата в лагера имаха свободни занимания: можеха да си почиват, да се разхождат с новите си приятели, да четат, да играят различни спортове и дори можеха да ползват мобилните …

16 август

Ден 4 (29) Екскурзия до Беглик Таш и река Велека

Уау … просто – уау! Какъв невероятен ден… Предстоеше ни целодневна екскурзия, за която грижливо си опаковахме храна за обяд. Започнахме с приятно, културно пътешествие до впечатляващия пейзаж на Беглик …

05 август

Ден 7 (19) Фризби на плажа, мини голф и сладолед

Ден 7: събота, 4ти август, Z Camp. След тежките гръмотевични бури през изминалите няколко дни, сутринта заведохме децата на плажа. Вълните бяха по-големи от обичайното и много от нас се …

This site is registered on wpml.org as a development site.